Prologi

4.10.2012

Tämä blogi on osa kirjallisuustieteiden yliopisto-opintojani. Tapa jolla nämä blogimerkinnät on koottu käy ilmi niitä lukiessa. Kaikki materiaali, joka ei liity ensisijaisesti tapahtumiin, on jätetty pois. Koska osa materiaalista on luvatta lainattua, henkilöiden nimet on muutettu ja olen pyrkinyt siihen että paikkoja ei voi tunnistaa. Muuten tekstit ovat alkuperäisessä muodossa. Tekstin tapahtuma-aikaan olin ihan tavallinen kaksitoistavuotias, ja koen olevani edelleen tasapainoinen ihminen. Järjellä en pysty tapahtumia selittämään, joten annan blogimerkintöjen puhua puolestani. Nämä tekstit luettuaan lukijan vastuulle jää mihin hän uskoo ja mihin ei. Kirjoitan materiaalia puhtaaksi sitä mukaan kun ehdin ja pyrin julkaisemaan uutta materiaalia aina tiistaisin ja torstaisin. Jotta pysyt tarinassa mukana, kannattaa aloittaa lukeminen vanhimmasta tekstistä.

Eemeli

torstai 22. marraskuuta 2012

sähköposti Eemeliltä Majalle, tiistai 6.8.2002



Eemeli <supergyborg@gmail.com> 6. elokuuta 2002 21:37
Vast. ott.: Maja <Maja88@gmail.com>


Moi!

Täällä vaan sataa ja oon katsonut kaikki leffat mitä meillä on. Ainakin melkein. Ella vaan murjottaa koko ajan, tai sit se kirjottaa sitä sen päiväkirjaa. Siitä ei ole mitään seuraa. Mä ajattelin kysyä Ellalta siitä vesilätäkössä näkemästäni jutusta, mutta en sit vielä uskaltanut. Mä en oikeestaa ees halua puhua koko asiasta, ja Ella varmaan suuttuis tai jotain, jos puhuisin. Kaikki on jotenkin ihan outoo.

Onko siellä kaikki ok? Sanoit eilen chatissa että sulla on omiakin ongelmia. jatkuuks ne vielä?
Nyt mä lähden sinne ärrälle, siellä pitäis olla Henkien kätkemä. Se on aika hyvä.

toivoo: Eemeli

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti