Prologi

4.10.2012

Tämä blogi on osa kirjallisuustieteiden yliopisto-opintojani. Tapa jolla nämä blogimerkinnät on koottu käy ilmi niitä lukiessa. Kaikki materiaali, joka ei liity ensisijaisesti tapahtumiin, on jätetty pois. Koska osa materiaalista on luvatta lainattua, henkilöiden nimet on muutettu ja olen pyrkinyt siihen että paikkoja ei voi tunnistaa. Muuten tekstit ovat alkuperäisessä muodossa. Tekstin tapahtuma-aikaan olin ihan tavallinen kaksitoistavuotias, ja koen olevani edelleen tasapainoinen ihminen. Järjellä en pysty tapahtumia selittämään, joten annan blogimerkintöjen puhua puolestani. Nämä tekstit luettuaan lukijan vastuulle jää mihin hän uskoo ja mihin ei. Kirjoitan materiaalia puhtaaksi sitä mukaan kun ehdin ja pyrin julkaisemaan uutta materiaalia aina tiistaisin ja torstaisin. Jotta pysyt tarinassa mukana, kannattaa aloittaa lukeminen vanhimmasta tekstistä.

Eemeli

torstai 25. lokakuuta 2012

Eemelin ja Majan chattikeskustelu, maanantai 5.8.20011


Eemeli: Huhuu >>>>>lähetetty 05082002 klo 21:03

Maja: Mmmmmoi.

Eemeli: Miten meni matka?

Maja: Tylsää. Benny vaan luki. Mä kuuntelin musaa.

Eemeli: ok

Maja: Siellä?

Eemeli: Sataa. Koko ajan.

Maja: No mut sä katsot sitten leffoja varmaan? :)

Eemeli: Joo. Ella on ollu jotenkin vähän kummallinen.

Maja: Hahaa onko toi joku uutinen.

Eemeli: Iha oikeesti.

Maja: No. Sä tiedät kyllä mistä se johtuu.

Eemeli: Ja sit mä näin yhden jutun.

Maja:?

Eemeli: Maja meni eilen ulos hakemaan kasvimaalta salaattia ennen ruokaa.

Maja: ?

Eemeli: Sitte yhtäkkiä kuului ihan karsee huuto ihan kun jotain oltas kidutettu tai jotain. Mä säikähdin ja
katsoin ulos ikkunasta ja näin Majan. Se ei huutanu, se oli Eero joka huusi. Maja vaan seiso sateessa. Ja sen
vieressä olevasta vesilätäköstä tuli jotain.

Maja: What?

Eemeli: Niin sieltä tuli joku. Mä näin sen ihan Majan vieressä. Tosi vähän aikaa mut siinä seiso joku!

Maja: Joku tuli vesilätäköstä?

Eemeli: Siinä oli joku. Mä näin et siinä oli.

Maja: :) Sun pitää alkaa kirjottaa omaa leffaa. Käsikirjoitusta.

Eemeli: Mä ajattelin et sä uskoisit mua.

Maja: Joo mut kun ei lätäköstä voi ketään tulla.

Eemeli: Tiedetään kyl joo.

Maja: Sä varmaan vain pelästyit sitä Eeron (OUTO!) huutoa. Eikä siis mikään ihme kun se on niin creepy.

Eemeli: Plääh sä et usko mua!

Maja: Sori :) Mä kyllä haluaisin uskoa mutta ei toi nyt vaan voi mennä noin.

Eemeli: Luuletsä että mä oon ihan pölö?

Maja: What?

Eemeli: Et en mä ole mikää idiootti.

Maja: No kyllä mä sen tiedän. Mutta kun mulla on vähän omiakin ongelmia nyt niin mä en vaan pysty. Mut
et sä ole pölö (?????!!!). Sä oot jees. Nyt pitää mennä. Moi.

Eemeli: Moikka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti